Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem:[...] En dan zeuren mensen, dat ze problemen ervaring met legacy omgevingen. Probleem is mogelijk dat SMS-CB een achterhaalde techniek is mede omdat die techniek in tegenstelling tot bellen (spraak) en SMS tekstberichten geen commercieel succes is ondanks dat daar wel meer toepassingen voor waren. SMS-CB wordt daarom alleen nog voor NL-Alert gebruikt. Dat maakt de betrouwbaarheid van een dergelijk systeem al wat minder betrouwbaar en mogelijk ook duur om alleen daarvoor in stand te houden? Huh? SMS-CB verdwijnt niet hoor. SMS-CB staat trouwens helemaal los van 2,3,4 of 5G Door Anoniem: Ik schrijf niet dat SMS-CB verdwijnt. En als SMS-CB los staat van 2,3,4 of 5G, dan zou ik met een 2G telefoon dus in principe een NL-Alert moeten kunnen ontvangen. Dat hoeft helemaal niet: https://www.nl-alert.nl/testbericht Door Anoniem: Maar om een NL-Alert te kunnen ontvangen moet je een werkende netwerkverbinding hebben en op minimaal twee zendmasten zijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):