Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2026, 20:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Gisteren dicht bij mij in Diemen een grote brand, niemand op de wind in de Bijlmer heeft het NL-alert ontvangen. Dat moet deze brand zijn geweest: https://www.parool.nl/amsterdam/grote-brand-in-bedrijfspand-aan-weesperstraat-in-diemen-onder-controle-omwonenden-gewaarschuwd-voor-roetdeeltjes-en-scherven~bbe60188/ Er staat een foto bij dat artikel waarin de rook over de weg (Weesperstraat) en het water (Weespertrekvaart) wordt geblazen. De wind kwam gedurende de uren dat de brand woedde (melding rond 10:00, onder controle rond 13:50) uit het zuidwesten en blies de rook dus naar het noordoosten, wat klopt met die foto. Dat punt ligt net ten noorden van de Bijlmermeer, de rook had richting zuidwest tot zuidoost geblazen moeten worden om de Bijlmer te bereiken. Helemaal niemand in de Bijlmer was dus "op de wind". Je hebt daar terecht geen NL-Alert voor deze brand gehad. Er is trouwens wel een NL-Alert geweest voor deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha