Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2026, 22:23 door Anoniem

Door Anoniem: [...] Maar ik heb wederom geen bericht gezien. Iemand wel? Nee! Kan dat komen doordat mijn Nokia alleen 2G heeft? Zou kunnen, maar informatie daarover ontbreekt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha