Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: [...] Maar ik heb wederom geen bericht gezien. Iemand wel? Nee! Kan dat komen doordat mijn Nokia alleen 2G heeft? Zou kunnen, maar informatie daarover ontbreekt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):