Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2026, 11:19 door Anoniem

Door Anoniem: Huh? SMS-CB verdwijnt niet hoor. SMS-CB staat trouwens helemaal los van 2,3,4 of 5G Het staat er niet los van, het is onderdeel van 2G-, 3G-, 4G- en 5G-standaards, en juist daarom verdwijnt het niet. Maar om een NL-Alert te kunnen ontvangen moet je een werkende netwerkverbinding hebben en op minimaal twee zendmasten zijn aangesloten. 2G verdwijnt en die uitfasering loopt al. OF er worden nieuwe masten bijgeplaatst met alleen 4G en 5G, waardoor de kans dat iemand met 2G nog twee masten in zijn bereik vind, afneemt. Dat zou een nogal idiote opzet zijn, en het klopt niet met beschrijvingen die ik ervan ben tegengekomen. Je telefoon kiest een zendmast uit om verbinding mee te maken en ontvangt eventuele SMS-CB-berichten van die zendmast.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha