Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2026, 16:35 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Maar om een NL-Alert te kunnen ontvangen moet je een werkende netwerkverbinding hebben en op minimaal twee zendmasten zijn aangesloten. 2G verdwijnt en die uitfasering loopt al. OF er worden nieuwe masten bijgeplaatst met alleen 4G en 5G, waardoor de kans dat iemand met 2G nog twee masten in zijn bereik vind, afneemt. Dat zou een nogal idiote opzet zijn, en het klopt niet met beschrijvingen die ik ervan ben tegengekomen. Je telefoon kiest een zendmast uit om verbinding mee te maken en ontvangt eventuele SMS-CB-berichten van die zendmast. [..] en als die mast uitvalt heb ik geen enkele verbinding meer tenzij ik me een kilometer zuidelijker verplaats. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dat onderschrijft juist de theorie van Anoniem. Een andere mogelijkheid is dat je op die ouwe telefoons van je kanaal 919 moet toevoegen als Broadcast service.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha