Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-05-2026, 16:37 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Kun je eens een standaard citeren waaruit je verhaal van "minimaal twee masten" blijkt ? Het lijkt me totale onzin. Cell broadcast gebruikt technologie volgens standaard ETSI TS 123 041 die als drager voor het uitzenden van een NL-Alert wordt gebruikt. Weer lekker passief agressief . Maar goed, het is iets https://www.etsi.org/deliver/etsi_ts/123000_123099/123041/17.04.00_60/ts_123041v170400p.pdf 104 pagines. Ik heb het doorgeskimd, en op wat keywords gezocht, maar ik kan er zo niet in vinden dat een device aan twee masten moet hangen om een Cell broadcast te ontvangen. Er zit allemaal werk in om duplicate message te zien, en er is het concept 'cell wide scope' en blijkbaar voorzieningen om niet bij elke volgende cell "het zelfde" bericht opnieuw te krijgen - maar dat je aan twee masten _moet_ hangen om een bericht te zien viel zag ik zo snel niet in.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha