Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je komt aanzetten met enkel YouTube filmpjes als 'bewijs'(?) of waarvoor dan ook... En ik zou die dan: EERST BEKIJKEN VOOR JE GAAT REAGEREN. Ongelooflijk dit: lijkt wel een infomercial die je vaak op nu punt nl ziet... Hoop dat je er flink voor betaald wordt :-) (pun intended). Nare opmerking (dat je wer voor wordt betaald) zegt meer iets over de plaatser van de opmerking dan dat het enig waarheidsgehalte betreft. Smaad noem je zoiets. plat en inhoudsloos.
Beschrijf je klacht (Optioneel):