Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Anonimiteit zeggen en internet in 1 zin daar ga je al nat. Jij hebt die tijd niet meegemaakt dat dat nog kon meeste hier niet zit zelf meer dan 20 jaar in het vak en ik heb het ook niet mee mogen maken. Onderzoek gedaan maar ipv onderzoek linken 5 clickbait videos met ultimate en honest erin. OPSec in de mond nemen en dan zeggen en dan zeggen gebruikt het voor Youtube. En beweren dat je geen maatregelen als onion routing nodig hebt voor *redelijke* anonimiteit. Je doet Mullvad wat particulier prima is geen dienst mee. OPSec privacy begint bij hoe jij je gedraagt met data *niet bij een VPN* Als je ook maar iets wist van OSINT had je niet zo verhaal gepost. En voor gene die trollng in de mond nemen neem dit vak alsjeblieft wat serieus. Dit is niet geschreven door iemand met kennis van zaken iemand met jaar ervaring in het vak herkent dat nog zelfs. LoL, je weet echt niet waar je over praat, verder ben ik het niet die de claim doet maar iemand anders. Maar los van alles, stay ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):