Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2026, 01:39 door Anoniem

Ik hoef geen eigen onderzoek te doen dit ken ik al jaren daarom dat ik ook weet dat het broddelwerk is qua betoog. Ik reageerde op het topic jij reageert op mij wie is er nu offtopic. Anonimiteit op internet bestaat niet punt. Daar is het niet op ingericht daarvoor zijn alle verbinding proctollen van het internet nooit voor gemaakt internet is niet privacy by design en daar zit de zwakte niet bij de VPN'S daarom dat er ook protocollen als onion routing gebruikt worden om dat risico te verlagen daarom dat we hele waslijsten aan DNS records tegenwoordig moeten voeren maar het is onmogelijk om alles te beveiligen het internet is simpelweg lek. Diensten als Mulvad bieden *redelijke privacy* mits de gebruiker er ook naar handelt. Moment dat jij zonder extra maatregelen op youtube gaat omdat je denkt dat Mullvad je daar voor profiling beschermt heb je in je OPSec gefaald. Maar al doe je goede OPSec dan nog ben je en zul je nooit anoniem zijn. Als er operatie uitgevoerd worden door een dienst als FBI, NSA en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha