Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ik denk echt dat je geen idee hebt wat er allemaal bij komt kijken om zulke beslissingen te nemen. Dit is niet zoals bij snackbar of je een patatje met of patatje speciaal besteld. Nou leg het maar eens uit dan. Digid is een simpele SSO met 550 miljoen transacties per jaar oftewel ongeveer 1,5 miljoen per dag. Dat is peanuts en dat kan met mijn oude desktop die hier in de gangkast staat te verstoffen. Ik ben op geen enkele manier onder de indruk. (andere anoniem hier dan op wie je reageerde) Het is nagenoeg altijd zo dat als je de details van een situatie onder ogen krijgt er aanzienlijk meer bij blijkt te komen kijken dan je uit de losse pols weet te bedenken als buitenstaander. Het platform waarop DigiD draait is uitbesteed aan Solvinity. De eisen die aan dat platform en het beheer ervan worden gesteld zijn ongetwijfeld iets hoger dan waar jij, je oude pc en je gangkast aan kunnen voldoen, en ongetwijfeld zelfs een stuk hoger dan waaraan een gemiddelde hostingprovider ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):