Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2026, 08:42 door Bitje-scheef

Door Anoniem: Door Anoniem: Hehe. Nou was dat nou zo moeilijk? Net zoals ik al schreef als reactie op die malle gerechtelijke uitspraak dit is veel en veel te risicovol. Nu even een NL bedrijf zoeken en klaar. Ik denk echt dat je geen idee hebt wat er allemaal bij komt kijken om zulke beslissingen te nemen. Dit is niet zoals bij snackbar of je een patatje met of patatje speciaal besteld. Tuurlijk wel :-) Ach hadden ze hier geen term voor? Keyboard-commando's of Toetsenbord -ridders. We zitten helaas nog in het grijze gebied met geo-politiek. De VS kiest geen duidelijke lijn, iedere week een andere koers en Europa is nog in "Oh-Oke" fase. Als je ziet hoe verweven de markten zijn economisch, dan gaat dit spelletje nog wel een paar keer voorkomen. Over 3 jaar weten we het pas zeker en intussen zal Europa wel een strakkere "eigen beleid" voeren. Nu moeten alleen nog wat mensen om die bereid zijn om de initiële kosten te dragen. Dus het prijsverschil (en de tijd) om de EU gedreven fundatie op te bouwen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha