Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-05-2026, 18:33 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb het boek nooit gelezen. Ik weet niet waarom, ik heb er een hekel aan. Iets dat je moest lezen, en dan nog geweldig vinden ook. Een bijbelstudie die ik nooit heb afgerond. Het is geen literair hoogstandje, het soort lolligheid heb je op een gegeven moment wel gezien, maar het zit ondertussen wel stampvol met schitterende absurdistische vondsten. Misschien aardig is het om het boekje "Last chance to see" dat Adams samen met zoöloog Mark Carwardine schreef te lezen, als je dat nog ergens te pakken kan krijgen. Daarin reizen die twee de wereld over om bedreigde diersoorten te vinden en ze zo onder de aandacht te brengen. Het aparte is dat je dan die manier van Douglas Adams om op een absurdistische manier te beschrijven hoe de hoofdpersoon in een werkelijkheid rondloopt die niet bij hem past opeens toegepast ziet worden op de werkelijke wereld met de schrijver zelf als een hoofdpersonen bij wie de wereld zo binnenkomt. Dat heeft mij me doen afvragen of Douglas Adams misschien last had van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha