Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ik heb het boek nooit gelezen. Ik weet niet waarom, ik heb er een hekel aan. Iets dat je moest lezen, en dan nog geweldig vinden ook. Een bijbelstudie die ik nooit heb afgerond. Het is geen literair hoogstandje, het soort lolligheid heb je op een gegeven moment wel gezien, maar het zit ondertussen wel stampvol met schitterende absurdistische vondsten. Het is een science fiction boek voor mensen die niet van science fiction houden, een parodie op een parodie. Ik lees er een satire over satire in, dat gaat het over de echte wereld. Dat heb ik ook een beetje met Demolition Man, terzijde. Maar zo werd er ook gereageerd, op de hoorspelen en de boeken, en discussies over vertalingen. Maar wij in Nederland, hadden tenmiste digi-taal. Zo, dat konden die lui die dweepten met dat origineel en de geestigheid van Britten toch niet zo zeggen, of begrijpen, onze woordgrap digitaal. Het zijn ontdekkingen die jongeren doen, en niet beseffen dat die ontdekking en studentikoze grappen er omheen, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):