Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-05-2026, 10:46 door Anoniem

Zoals altijd het geval is in de discussie privacy vs anonimiteit, ontbreekt ook bij de TS de usecase / functionele vraag. Voor wie wil je anoniem zijn: 1. Big Tech of 2. Opsporings- en inlichtingendiensten. Voor optie 1. voldoet zijn oplossing waarschijnlijk prima. Optie 2 is onmogelijk, alleen al vanwege het feit dat als je juist zoveel moeite doet om anoniem te zijn je gaat opvallen. En inderdaad, wat Anoniem 09:55 al aangaf is alleen VPN (al dan niet over 23847238574398 VPS servers met multihops) niet voldoende.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha