Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2026, 08:24 door Anoniem

Ach, het is weer een signaal dat men meer geld wil hebben. Waarom is een inspectie Gezondheidzorg en Jeugd bezig met IT-zaken ? Zijn daar geen betere partijen voor ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha