Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ach, het is weer een signaal dat men meer geld wil hebben. Normstelling kost al geld en het handhaven van die norm (inspectie) kost ook weer geld. Wanneer je goedkoop uit wilt zijn dan moet je überhaupt niet aan het stellen van normen beginnen. Waarom is een inspectie Gezondheidzorg en Jeugd bezig met IT-zaken ? Omdat de gezondheidszorg gedigitaliseerd is. Zijn daar geen betere partijen voor ? Doe eens een voorstel.
Beschrijf je klacht (Optioneel):