Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: (..) Het enige wat ik deed was scherp reageren op de door anoniem om 11:39 uur bagatelliserende opmerking over het feit dat er online gewoon héél véél shit is waar wij, ouders, grootouders. opvoeders en bezorgde samenleving geen controle over krijgen.(..) Ik zie nergens staan dat @Anoniem 11:39 dat bagatelliseert, dus waar baseer je dat op? En als laatste: waar ik dus een teringhekel aan heb, net als iedereen, is woorden in de mond gelegd te krijgen die je niet hebt gesproken, en hier: een visie die ik nog niet in het minst geopperd heb!(..) Dat geldt dus ook voor Anoniem 11:39 ! Het zou jouw argumentatie ten goede komen wanneer je anderen met dezelfde zorgvuldigheid zou behandelen als waarmee je zelf behandeld wil worden (Gulden Regel uit de praktische ethiek).
Beschrijf je klacht (Optioneel):