Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2026, 07:28 door Anoniem

Door Anoniem: Door cyberpunk: Ik zal wel paranoia zijn als ik denk dat deze aanvallen opgezet om Signal zwart te maken. Dat dacht ik ook al en reken maar dat dit gebeurd. Die Suikerberg is niet te vertrouwen. Inderdaad. Suikerberg en Macroni.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha