Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Klinkt als een echokamer hier. Wat ik lees is dat er van alle miljoenen ID-bewijzen slechts 70k zijn gelekt. Dat moeten er eerst miljoenen worden. Vervolgens moeten eerst miljoenen burgers genaaid worden door criminelen, zodat er voldoende draagvlak gaat ontstaan om op te staan voor privacy. Want als je nu naar media luistert, wordt privacy vaak weggezet als een lastig onderwerp waar je niet graag mee te maken wilt hebben. Ook onze media faalt hier, niet alleen de overheid. Privacy is niet een op zichzelf staand ding. Het is respect hebben voor anderen ook al begrijp je die ander niet helemaal. In plaats van dat we nieuwsgierig blijven naar elkaar en een open constructieve houding durven aan te meten, wordt er te veel negatief gedaan over elk detail dat iemand maar niet zint. Opgehutst in de eigen bubbel. Mijn god wat mis je in dit geval een priester of dominee die mensen een beetje levenswijsheid bijbrengt en een hoger doel stelt dan enkel het najagen van simpel genot. Het lijkt wel alsof we weer in de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):