Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-05-2026, 16:34 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het verkeerde planeet syndroom wordt in verband gebracht met UFO's en onlangs vrijgegeven dossiers. Dat is geen parodie, dat is politiek. Of parodierende politiek, of politieke parodie, dat kan ook. Voor het eerst dat ik dat hoor. Het wrong planet syndrome is een bijnaam voor een van de vormen die autisme kan aannemen, en dat heeft echt geen ene donder met UFO's te maken maar met je niet goed thuisvoelen tussen "normale" mensen. Wrong planet syndroom heb ik vaak gehoord in context van je ergens niet thuisvoelen, op een feestje, bij een vereniging, of bij een werkgever, en UFO's. Beetje gekscherend bedoelt, maar referentie aan Hitchhike zit er bij: kijken en luisteren naar waar die mensen zich mee bezig houden, en dan heel graag, heel snel daar weg willen. Tot diep in de jaren negentig werd in Nederland Brits-Engels onderwezen, ook bij idioom. Toch stonden Britten je soms vreemd aan te kijken, bij sommige woorden, het Amerikaans was al gebruikelijk daar. Maar thumbing is een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha