Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ook wel jammer, dat sommige het zichtzelf zo lastig maken. Ik maak mij liever zorgen om echte risico's. Scheelt zoveel tijd, stress en gedoe. En die "echte" risico's van jou, die kosten jou géén tijd, stress en gedoe, maar die los je fluitend, spelenderwijs en genietend van het leven even op? Of ben je gewoon een struisvogel, die zijn toevlucht heeft gevonden in een diep, comfortabel gat in de grond waar hij heel hard la-la-la zingt?
Beschrijf je klacht (Optioneel):