Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:(..) k heb er echt geen zin in om het auditorium aan zijn verstand te moeten peuteren, dat er ook nog mensen zijn zoals ik die niet verstard in eenzijdige standpunten vastgeroest zijn. En mag het auditorium dan ook weten hoe jouw mooie niet verstarde en niet in eenzijdigheid vastgeroeste standpunt eruitziet? Of heb je geen standpunt?
Beschrijf je klacht (Optioneel):