Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ook wel jammer, dat sommige het zichtzelf zo lastig maken. Ik maak mij liever zorgen om echte risico's. Scheelt zoveel tijd, stress en gedoe. En die "echte" risico's van jou, die kosten jou géén tijd, stress en gedoe, maar die los je fluitend, spelenderwijs en genietend van het leven even op? Ja. Over het algemeen wel.
Beschrijf je klacht (Optioneel):