Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn god wat mis je in dit geval een priester of dominee die mensen een beetje levenswijsheid bijbrengt en een hoger doel stelt dan enkel het najagen van simpel genot. Er zijn door de eeuwen heen genoeg dominees en priesters geweest die simpel genot najoegen. En dan hebben we het nog niet eens over de kindermisbruik-schandalen. Anno nu niet echt een goed voorbeeld meer. Maar ik ben het met je eens: we moeten ons ongenoegen bij de politici laten horen. Geen leeftijdsverificatie, identificatie of sleepnetten meer. 1984 is passe. (of hoort het te zijn)
Beschrijf je klacht (Optioneel):