Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Zoals altijd het geval is in de discussie privacy vs anonimiteit, ontbreekt ook bij de TS de usecase / functionele vraag. Voor wie wil je anoniem zijn: 1. Big Tech of 2. Opsporings- en inlichtingendiensten. Voor optie 1. voldoet zijn oplossing waarschijnlijk prima. Optie 2 is onmogelijk, alleen al vanwege het feit dat als je juist zoveel moeite doet om anoniem te zijn je gaat opvallen. En inderdaad, wat Anoniem 09:55 al aangaf is alleen VPN (al dan niet over 23847238574398 VPS servers met multihops) niet voldoende.Je kan ook gewoon voor zover je NIET anoniem bent zoals bij bankieren, verzekeraars , ziekenhuis huisarts tandarts gewoon daarvoor je mobiel plus bekende 06 nummer gebruiken Maar ga je op stap, dan burnerphone of zoiets met wegwerp sim.en Beter je pc in combi met vpn gebruik op linux(geen inlog bij microsoft/apple) iets dergelijks , Je hoeft niet altijd helemaal anoniem toch? op momenten wel en andere momenten niet. Je kunt niet soms wel en soms ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):