Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Hehe. Nou was dat nou zo moeilijk? Net zoals ik al schreef als reactie op die malle gerechtelijke uitspraak dit is veel en veel te risicovol. Nu even een NL bedrijf zoeken en klaar. Ik denk echt dat je geen idee hebt wat er allemaal bij komt kijken om zulke beslissingen te nemen. Dit is niet zoals bij snackbar of je een patatje met of patatje speciaal besteld. Nou leg het maar eens uit dan. Digid is een simpele SSO met 550 miljoen transacties per jaar oftewel ongeveer 1,5 miljoen per dag. Dat is peanuts en dat kan met mijn oude desktop die hier in de gangkast staat te verstoffen. Ik ben op geen enkele manier onder de indruk. De techniek in leven houden, voor zo veel transacties, daar komt wel wat meer bij kijken. Wij hebben SSO staan die weleldwijd voor zo een 380.000 werknemers, interne en externe SSO afhandeld met gemiddeld 22 aanvragen per werknemer per dag. Uit ervaring, nee dat is niet eenvoudig om 24 x 7 in de lucht te houden. Procedureel en procesmatig zit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):