Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2026, 12:27 door hader

Sjonge jonge. Was dat nu zo moeilijk. Dit hadden ze toch al veel eerder kunnen beslissen. Amerikaanse bedrijven in Amerika vallen onder de Amerikaanse wet en daar nemen ze het nu niet zou nauw met vertrouwelijke gegevens onder Trump. Als een overheid instelling daar CIA, NSA, FBI enz. genoeg aanleiding zien om Nederlandse gegevens in te zien dan kan dat. En als dat niet kan dan halen ze een zelden gebruikte wet uit 1849 van stal..... Als er verkocht moet worden doe dat dan aan een Europees bedrijf die onder Europese regels vallen. Nu een hoop ophef en gekrakeel over iets waarover ze veel eerder die knoop over hadden moeten doorhakken. Amerika is nu een onbetrouwbare partner geworden vanwege de acties van Trump. Iedere dag is er wel wat. Schopt regelmatig tegen Europese schenen. Voert gewoon acties uit zonder de goedkeuring van het Congress. Wordt regelmatig teruggefloten door diverse rechters. (waar hij schijt aan heeft) De man doet gewoon wat hij wil uit winstbejag. Voor hem en zijn Tech vriendjes. (die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha