Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2026, 12:58 door Anoniem

De standaard reactie van een Oracle beheerder: Al onze servers zitten in een intern netwerk, dus we zijn veilig. Niet beseffende dat er geen Intern/Extern netwerk meer bestaat tegenwoordig en dat je alles als extern moet behandelen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha