Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De standaard reactie van een Oracle beheerder: Al onze servers zitten in een intern netwerk, dus we zijn veilig. Niet beseffende dat er geen Intern/Extern netwerk meer bestaat tegenwoordig en dat je alles als extern moet behandelen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):