Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Na de derde mail van ASN naar de klantenservice van ASN gebeld. .... <knip> .... Wel jammer, dat deze versoepeling niet doorkomt bij de vestigingen!Ook wel jammer, dat sommige het zichtzelf zo lastig maken. Hoezo is dat jammer? @Anoniem heeft bereikt wat hij wilde, namelijk dat de bank aan zijn (principiële) bezwaren tegen een foto (of scan) van zijn paspoort tegemoet is gekomen. Al doende daarmee heeft hij het een aantal andere mensen bij de bank óók moeilijk gemaakt, wat goed is voor de bewustwording bij de bank over risico's m.b.t. het maken van kopieën van paspoorten. Ik maak mij liever zorgen om echte risico's. Scheelt zoveel tijd, stress en gedoe. Waar baseer jij op dat voor @Anoniem het maken van een kopie van zijn paspoort geen echt risico is? Laten we het risico inderdaad eens behandelen aan de daarvoor vaak gebruikte formule : R(risico)=K(ans) keer I(mpact) Kun je een paar op feiten gebaseerde gebeurtenissen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):