Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2026, 17:59 door Anoniem

Door Anoniem: Dat snap ik. Maar dan is het goed om te weten dat het 99% van de reaguurders hier ook eigenlijk niet om anonimiteit gaat maar om het principe. En frustratie omdat ze kwaad zijn dat ze anders elke twee jaar een nieuwe telefoon moeten kopen van 800 euro. 99% zijn zeikerds om te zeiken, voor elke oplossing hebben ze een probleem. Verder zijn ze blijkbaar dom of liegen ze. Apple support qua software hun telefoons 5 tot 7 jaar. Google pixel 8 heeft ook een commitment van 7 jaar software . Samsung heeft ook een hele serie devices met 7 jaar software support . Je kunt dus prima voor 800 euro een telefoon kopen waar je 5-7 jaar support op hebt. Dat laatste is een zeer grote reden voor hun reacties hier, omdat ze denken dat hoe meer mensen dit lezen, hoe meer mensen weg gaan bij Apple en Google, en daarmee een vuist maken tegen BigTech. Dom blijkbaar . Denken dat security.nl een mainstream forum is. Voor het overgrote deel is het een echokamer van mensen die elkaar de bekende weg vertellen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha