Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Van de Staatsloterij gaat 15% van de inleg naar de staat, en over de uitgekeerde prijzen wordt nog eens 17,5% kansspelbelasting geheven. Dat betekent dat maar ongeveer 70% van het ingelegde geld netto bij de prijswinnaars terechtkomt. Je gemiddelde winstverwachting is dus zo'n 30% verlies op je inleg. Het idee van gokken is natuurlijk dat je jezelf wijsmaakt dat je de hoofdprijs binnen kan slepen, en je loopt ook nog een kleine kans dat het je overkomt ook, maar als je werkelijk miljonair wil worden kan je beter iets verstandigers met je geld doen dan dit. de staatsloterij is de enige die netto prijzen uitkeert, dus 10 miljoen == 10 miljoen. die kansspelbelasting wordt door de staatsloterij afgedragen bovenop jou prijs. dat is anders bij alle andere loterijen van de staatsloterij. bij de postcode loterij moet je idd rekening houden met een 30% lagere netto prijs Ik heb het over het verschil tussen wat de verkoop van loten oplevert en wat winnaars overhouden. Dat is ook bij de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):