Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik heb al een tijdje een probleem met deze manier. Niet omdat ik niet mee wil werken, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Houd je identiteitsbewijs tegen de achterkant van je telefoon. De chip in je telefoon leest de gegevens uit van je ID. Mijn chip in de ID kaart lijkt het niet te doen. Niet op mijn telefoon en niet in de ASN winkel. Voor zover ik weet zou fysiek in de winkel identificeren met de kaart (en rijbewijs) ook voldoende moeten zijn. De mensen in de winkel geven aan van niet. Kan alleen met de chip volgens de medewerkers. Ik krijg dus elke keer uitstel, maar dat lost niks op. Ik word dus eigenlijk gedwongen een nieuwe ID kaart te halen. Aangezien deze gewoon geldig is, ga ik dat in ieder geval niet op eigen kosten doen. De telefonische helpdesk was ook erg verbaast dat ik me niet op de fysieke manier mocht identificeren. Ik zit ondertussen op de laatste verlening van het uitstel heb ik vernomen van de helpdesk medewerker. Ben erg benieuwd hoe ik straks nog bij mijn rekening ga komen. Ben ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):