Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn chip in de ID kaart lijkt het niet te doen. Niet op mijn telefoon en niet in de ASN winkel. Moet je dan niet terug naar de gemeente die je ID heeft uitgegeven, waar ze je een ID met een niet werkende chip hebben gegeven (zeg maar stuk, omruil garantie, gratis een nieuwe). Maar goed dan kom je vast in de gemeentelijke bureaucratische molen waar ze het probleem ook op een ander afschuiven, zodra het geld kost (geen budget voor gereserveerd). Of ze zeggen bij de gemeente dat je ID al perfect is, en die chip niet zo belangrijk is (waarom stoppen ze die er dan in en waarom heb je die dan nodig voor je bankrekening)
Beschrijf je klacht (Optioneel):