Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Maakt niet uit wat we doen, wat de gevolgen zijn en wie deze gevolgen draagt, zolang het maar goedkoop, efficient en economisch rendabel is. Bonentellers zijn het, geen politici! Wat is een mensenleven waard voor de regerende partijen? Een tientje? Mooi wat meer als een tientje.Denk eens aan alle erfbelastingen die binnenstromen na " grootschalig overlijden van bevolking door onvoorziene omstandigheden"
Beschrijf je klacht (Optioneel):