Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 10:40 door Anoniem

Want ze heben er nog geen tientje extra per persoon voor over, om het luchtalarm ook in stand te houden. Zo gierig kunnen ze zijn met andersmans geld. En zo goedkoop is een mensenleven in Den Haag. Ah, aha, ik snap nu jouw rekensom: "Het kost 170 miljoen euro om het luchtalarm tot aan 2040 te behouden, becijferde het Centrum Beleidsadviserend Onderzoek in 2021." aldus NU.nl Da's toch al snel zo'n € 0,50 p.p. p.j.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha