Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Want ze heben er nog geen tientje extra per persoon voor over, om het luchtalarm ook in stand te houden. Zo gierig kunnen ze zijn met andersmans geld. En zo goedkoop is een mensenleven in Den Haag. Ah, aha, ik snap nu jouw rekensom: "Het kost 170 miljoen euro om het luchtalarm tot aan 2040 te behouden, becijferde het Centrum Beleidsadviserend Onderzoek in 2021." aldus NU.nl Da's toch al snel zo'n € 0,50 p.p. p.j. Zelfs dat hebben ze er niet voor over. In de meeste gevallen is dat een afrondingsfout in de marge. Er wordt wel meer geld in Den Haag "verspild". Het zegt iets over de prioriteiten en vooroordelen van de regerende partijen. Burgers zijn geen halve euro pp/pj waard.
Beschrijf je klacht (Optioneel):