Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het geeft eens te meer aan dat ze meer belang hechten aan het doordrammen van identiteitsverificatie dan aan hun eerder geuite zorgen over afhankelijkheid van die gemene en onbetrouwbare USA volgens hun eigen woorden. Als dat niet te denken geeft waar het ze het werkelijk om te doen is, en waar ze de hoogste prioriteit aan geven ondanks andere eerder geuite bezwaren, dan veel plezier met de massa propaganda blijven slikken (ook wel misinformatie genoemd, want een halve waarheid is nog steeds een leugen, helemaal als die uit context is geplaatst).
Beschrijf je klacht (Optioneel):