Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: er is nu veel onzin, inclusief gevaarlijke onzin op sm. Wat een rotzooi het nu is, is ook niet goed waarbij iedereen met alles weg kan komen. Er zijn daarnaast ook veel slachtoffers dat kan niet genegeerd worden. En wat de denken van honderen bot accounts met politieke motivaties. Maar wat is dan een goede oplossing? Dan lees je die "onzin" toch niet. Wordt jij gedwongen om dingen te lezen die je niet wil lezen? Nee dus. Dat doe je allemaal zelf. Over welke slachtoffers hebben we het? Ik heb een D66 folder gelezen. Stond alleen maar onzin in. Ben ik nu een slachtoffer? Manmanman
Beschrijf je klacht (Optioneel):