Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 17:08 door Anoniem

Goh, waarom zou iemand in een machtspositie identiteitsverificatie willen inzetten voor iedereen met het smoesje dat enkel en alleen voor de kindertjes te doen? Want dat gaat amper iets van verschil maken voor de kindertjes (vele kinderlijk eenvoudige manieren om te omzeilen of te belazeren), maar gigantisch verschil maken voor machthebbers om ongewenste meningen te smoren (zie two tier Starmer, China en zo meer). En mocht je dat geweldig vinden omdat je denkt dat dan eindelijk die ongewenste meningen gesmoord worden (waarschijnlijk vanuit de hoek die adverteerdersbellen, doxxing en zo meer al vaker ingezet heeft), niet huilen als er een andere wind gaat waaien, want eenmaal geïmplementeerd is het in kannen en kruiken voor de volgende machthebber waar je mogelijk niet blij mee bent. Oh ja, Engeland heeft momenteel meer, veel meer, veroordeelden wegens ongewenste (Social Media) meningsuitingen dan bijvoorbeeld Rusland. Allemaal conform de recente huidige wetgeving aldaar. Zo snel kan het gaan. Ongewenste ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha