Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 18:29 door Anoniem

Door Anoniem: Mannen zullen altijd opscheppen tegenover elkaar,dat is niet zo erg en dat zie je in elk bedrijf,vakgebied dat is niet zo vreemd. Echt niet alle mannen, tenzij je alleen puberjongens en mannen die dat niet ontgroeien als mannen ziet. En ook niet in elk vakgebied. Als je ergens werkt waar je om problemen op te lossen het niet van dat soort branie moet hebben maar van goed, verstandig, logisch nadenken, van fouten ruiterlijk toegeven omdat ze afdekken het probleem afdekt, en van niet tegen elkaar opbieden daarbij maar elkaar ondersteunen, dan zijn het juist degenen die niet in die puberale branie blijven steken die goed worden in hun vak. En gelukkig zijn dat soort mensen er. Ook mannen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha