Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: dit bedoel ik nou. en maar afgeven op microsoft WindowsJe bent duidelijk iemand die nog niet met andere besturingssystemen in aanraking is geweest want anders had je deze uitlating niet gedaan. Sta open voor andere systemen, je kunt jezelf qua kennis aanzienlijk verrijken. Er is leven na Microsoft waardoor je ook nog eens veel meer tijd overhoudt om daar een invulling aan te geven.
Beschrijf je klacht (Optioneel):