Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 19:11 door Anoniem

Door Anoniem: thuis gaat hij nooit af voor dat maandelijkse alert. Op werk gaan er 20 telefoons tegelijk af. Het NL-Alert testbericht is niet maandelijks, het is twee keer per jaar, de eerste maandag van juni en de eerste maandag van december. Kan dat je de indruk hebben gegeven dat je ze vaak mist? Door Anoniem: Deze keer de ene sim wel, de andere niet. (werk en prive sims in 1 telefoon) Heel onbetrouwbaar zo. Dan is het luchtalarm consistenter. Mijn toestel, geen smartphone, heeft ruimte voor twee SIM-kaarten (ik gebruik er maar een), maar in de menu's staan NL-Alerts niet onder de SIM-kaarten in de instellingen maar onder een menu dat niet over een specifieke SIM-kaart gaat. Dat suggereert dat het ook niet aan een SIM-kaart gekoppeld is. Als dat inderdaad zo is is het nogal wiedes dat je een bericht maar een keer ziet, maar heeft het OS van je toestel misschien de eigenaardigheid om het bericht maar bij een van de SIM-kaarten te parkeren omdat de data-opslag volgens die logica is georganiseerd. Je kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha