Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 22:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Nexit. Weg van al die EU ellende. Zo snel mogelijk!Wat een onzin, dat is totaal het probleem niet. Het probleem is gebrek aan visie en dat geldt net zo hard voor onze eigen regering(en). Brexit heeft de handelspositie van het Verenigd Koninkrijk geschaad dus laten we Nexit maar doen en dan met hetzelfde resultaat? Inderdaad het is aan de Nederlandse regering om op te komen voor de belangen van de koning. Daar moeten ze eens rekening mee houden met het overdragen van steeds meer macht aan de EU. Helaas is deze zin niet ironisch. Vergeet niet dat NL best wat in de melk te brokkelen heeft... Het ambtenaren apparaat zit voornamelijk op schoot bij de amerikaanse big tech en voelt zich daar prettig bij, zie ook Digid klokkeluider uitspraken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha