Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nog meer regeltjes bedacht door ongekozen bureaucraten die al 300 euro per dag krijgen alleen door op te komen dagen op hun werk, en dan tel ik alle andere vergoedingen nog niet eens mee. Misschien als er eens iets minder regeltjes waren kon Europa misschien eens innoveren in plaats van alleen maar dingen verbieden en (Amerikaanse) bedrijven pesten.
Beschrijf je klacht (Optioneel):