Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Europeanen verdienen het vertrouwen dat hun gegevens in een veilige en betrouwbare digitale omgeving worden opgeslagen, met een duidelijke bescherming tegen ongewenste uitwisseling. Zolang dat voortdurende chat control wetsvoorstel de ronde blijft doen (en EHDS (zonder eenduidige opt-in) en de 'nu-nog-niet-verplichte' EID en andere digi-opdring zaken) blijf ik met grote argwaan kijken naar verzinsels van de omhooggetrapte, ambiteuze, elleboogwerkende managers die vervolgens eigenlijk geen leest meer hebben om zich bij te houden, maar hun carriere is gemaakt met een villa en 2 auto's voor hun deur in hún elite-wijk-bubbel! En dan durfen ze zo'n uitspraak te doen met het woord "vertrouwen" , pfffh! Vertrouwen komt te voet en gaat te paard dat paart gallopeert nog steeds en m'n voeten zijn zo langzamerhand kreupel geslagen. Zorg maar eerst dat jullie transparant zijn in alle wetsvoorstelverzinzels inclusief de bemoeienis van alle lobby's d'r omheen!
Beschrijf je klacht (Optioneel):