Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: NL-alert werkt toch al niet. Die sirene hoor ik. Een telefoon doorgaans niet. Alleen als ik 'm bij me heb om te beginnen... thuis gaat hij nooit af voor dat maandelijkse alert. Op werk gaan er 20 telefoons tegelijk af. Deze keer de ene sim wel, de andere niet. (werk en prive sims in 1 telefoon) Heel onbetrouwbaar zo. Dan is het luchtalarm consistenter. klopt dat wel? Die hoor nooit namelijk, omdat ik een buitengebied woon. Dat klopt dan toch. Als iemand in het buitengebied nooit het luchtalarm hoort, dan is dat een consistente ervaring. Als die persoon dat alarm soms wel en soms niet hoort, dan is het inconsistent.
Beschrijf je klacht (Optioneel):