Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: De Nexit kan niet snel genoeg komen. Dat lost alleen niets op aan deze problemen. Onze politici zijn net zo happig op die maatregelen als Brussel. Moeten we dan ook een exit van Den Haag doorvoeren? Terug naar bv 12 losse provincien, of 300+ gemeenten met volledig zelfbestuur. Lost dat deze problemen wel op? Waarschijnlijk is burgerlijke ongehoorzaamheid een effectievere oplossing.
Beschrijf je klacht (Optioneel):