Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2026, 12:20 door Anoniem

De AIVD heeft er baat bij dat mensen voor proprietaire besturingsystemen kiezen, dan kunnen die mensen gevolgd worden via de diensten die zij aannemen. (Waaronder die van Microsoft, Apple en Google) En zullen dit ook "aanmoedigen" waar mogelijk. . Oh natuurlijk het is de AIVD. dat is de grote boeman. opvallend bij een heleboel posters op dit forum het is de overheid, het zijn de techgiganten, of het is het 'verkeerde' OS of het is alles door elkaar. Jammer dat er maar weinig goede reactie meer zijn

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha