Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Onderaan de streep: als je op de snelweg zit merk je vanzelf wanneer je auto uitvalt en tot stilstand komt. Op dat moment is er namelijk een kernbom ontploft in orbit met als doel een EMP zodat je telefoon-app ook niet meer werkt. Als in Europa een kernbom ontploft dan heeft ze dat alléén aan zichzelf te danken (eigen schuld, dikke bult). Je kunt de bescherming van je bevolking ook serieus nemen en je politiek (gedrag) zo opstellen dat een dergelijke situatie (waarvoor alarmpalen en NL-Alerts nodig zijn) überhaupt niet optreedt - kernenergie voor civiel gebruik is immers voor 99,99999 % veilig (toch?) dus daar heb je geen alarmpalen en NL-Alerts voor nodig. Dat is nog altijd het betere werk: preventie. Maar zoiets dringt niet door tot de uilskuikens in Den Haag (en Brussel).
Beschrijf je klacht (Optioneel):