Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn reactie is behoorlijk laat m.b.t. afgelopen maandag 1 juni: de nationale rampentestdag, maar ik wilde toch nog even melden: Heb rond 12 uur 's-middags mijn klapraampje boven de achterdeur opengezet en niks luchtalarm gehoord of dat kwam niet boven het geblaf van die r.o.t.hond 4 deuren verderop uit. Een NL-alert liet ook niks van zich horen. (locatie: zuid/oost Eindhoven) Conclusie: Ik heb het voornemen voortaan 6x per dag onder mijn bed te gaan liggen in de hoop dat dan net toevallig de rampspoed zich om mij heen voltrekt. Van de (lokale) overheid hoef ik helemaal niks zinnigs meer te verwachten dat mij waarschuwt voor een ernstige levensbedreigende calamiteit. Kijk hier eens naar: https://www.nl-alert.nl/testbericht Bij de veelgestelde vragen staat bij het niet of pas laat ontvangen hebben van een testbericht als mogelijkheid: Je telefoon was verbonden met een oud 2G- of 3G-netwerk. Verrassend, zenden ze het dan niet op alle protocollen uit die een mast ondersteunt? Slechte zaak als ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):